2009 m. birželio 24 d., trečiadienis

Paskubėkite su II pakopos pensijų fondais


Sveiki,

Buvau visai primiršęs apie tai, kad naujos II pakopos pensijų kaupimo sutartys pasirašomos tik iki liepos 1 dienos, taigi noriu paraginti visus, kas dar nepasirašęs tokios sutarties, tai padaryti iki liepos 1 dienos. Tiems, kas nesidomėjo kas yra II pakopos pensijų fondas, derėtų paskaityti čia.

Jei nežinote kokią kompaniją pasirinkti ir kur geriausios sąlygos tokio tipo sutarčiai pasirašyti- kreipkitės, su malonumu padėsiu.

Geros ir vasariškos nuotaikos!

2009 m. birželio 4 d., ketvirtadienis

Miglė Simanavičiūtė- Jūsų konsultantas ir Įvaizdis

Sveiki,

Po Arno straipsnio atsirado daugiau norinčių parašyti į šį dienoraštį. Taigi pristatau savo draugės, marketingo ir e-komercijos specialistės Miglės straipsnį apie finansų konsultanto įvaizdį. Skanaus skaitymo!

Sveiki,

Jau žinote, kad finansus reikia planuoti. Tai nuolat girdite iš skirtingų konsultantų. Visi stengiasi su Jumis bendradarbiauti vienokiu ar kitokiu būdu, tik ar pastebėjote kad tikrai ne su visais malonu bendrauti Jums? Kas tai lemia? Kaip pasirinkti geriausiai Jums galintį padėti specialistą, su kuriuo galėtumėte bendrauti laisvai ir „neskausmingai“? Padėsiu Jums atsakyti į šiuos ir panašius klausimus, kadangi daug domiuosi įvaizdžio formavimu ir žinau, kad ne visada atkreipiame dėmesį į svarbias detales, kurios turi didelę reikšmę bendraujant su mus konsultuojančiais specialistais.

Taigi pasižiūrėkime ar Jūsų finansų planavimo konsultantas žino, kas yra įvaizdžio formavimas ir komunikacijos valdymas. Klausiate kam to reikia? Kalbame apie Jūsų finansų valdymą, ilgalaikį rimtą procesą, taigi manau pritarsite man kad labiau pasitikime konsultantu kuris ne tik duoda naudingus patarimus, bet ir domisi Jumis, Jus supančia ekonomine aplinka ir tuo, ar tinkamai ir profesionaliai bendrauja (stengiasi kad komunikacija su Jumis būtų kuo laisvesnė). Prieš pradedant nenuklyskime per toli mąstydami apie tai, kokį mūsų konsultantas apsirengęs švarką, kokią iš jo gauname vizitinę kortelę, į kokį biurą mus kviečia pasikalbėti ir t.t. Ir taip suprantame kad tai svarbu. Nukreipkime savo žvilgsnį ir į kitus dalykus.

Prisiminkite neseniai vykusį susitikimą su Jūsų konsultantu. Ir pagalvokite, koks jo įvaizdis liko Jūsų mintyse išėjus iš susitikimo? Ar įdėmiai Jūsų klausėsi? Ar nuoširdžiai stengėsi išsiaiškinti Jūsų situaciją? Ar padėjo priimti labiausiai Jūsų lūkesčius atitinkantį sprendimą? Turbūt šioje vietoje man sakysite kad juos darbovietėje visko išmoko. Taip, išmoko. Įgūdžių. O nuoširdumas ir atvirumas? Būtent. Renkamės tokį konsultantą, su kuriuo randame bendrą kalbą.

Situacija aiškėja. „Išnagrinėjote“ konsultantą susitikimo metu, nusprendėte kad su juo komunikacija bus pakankamai gera, visgi tarkime kad Jums kyla mažytė abejonė ar pasirinkti būtent jį. Ką galite padaryti? Galite pasinaudoti efektyvia ir nemokama komunikacijos valdymo priemone – paklausinėti kitų žmonių nuomonės apie Jūsų konsultantą. Ne ir dar kartą ne, aš nekalbu apie „nuomones“ iš jo nepažįstančių žmonių, kurie nuomones paprastai turi apie viską. Aš kalbu apie nuomones iš Jūsų pažįstamų, kurie su Jūsų konsultantu jau yra susidūrę. Patikėkite, geras konsultantas turės daug gerų atsiliepimų ir pažinos daug žmonių, nes apskritai mėgsta bendrauti.

Po susitikimo ir „pašniukštinėjimų“ jau susidarėte nuomonę apie konsultanto, su kuriuo bendravote, įvaizdį. Tarkime, kad priekaištų jam neturite. Gerai, neturite. O patį konsultantą ar vis dar turite? Ar komunikacija kokia nors forma tarp Jūsų dar vyksta? Taip, aš kalbu apie Jūsų komunikaciją jau po kurio laiko, kai pagrindinius klausimus aptarėte ir su konsultantu bendraujate rečiau. Ar šis „rečiau“ nevirsta „retai“? Ar į Jūsų klausimus reaguojama, jei taip, ar greitai? Galiu užtikrinti, kad yra specialistų, operatyviai ir su susirūpinimu reaguojančių į Jums iškylančius skubius ar nelabai klausimus.

Nepaminėjau dar vieno svarbaus įrankio kuriuo pati naudojuosi prieš eidama į susitikimą su naujai pažįstamu žmogumi – interneto. Žinau, kad internete informacijos dažnai ieškote ir Jūs. Komunikacija internete šiomis dienomis valdoma per daugybę kanalų, taigi Jūsų konsultantas taip pat kažkuriame iš jų turėtų būti. Šaunu, jei jį galite rasti net keliuose. Žinoma, būtų gerai, jei Jūsų konsultantas internete skirtinguose tinkluose būtų atpažįstamas kaip tas pats Jūsų konsultantas, o ne kaip skirtingi specialistai viename asmenyje. Na ir galų gale įdomiausia vieta internete – dienoraštis, kuriame su Jumis bendraujama. Nuolat ir informatyviai. Ši komunikacija nieko nekainuoja, o tai reiškia, kad konsultantas, besidomintis Jūsų problemomis ir internete, tikrai mėgsta savo darbą ir todėl jo noras padėti Jums yra dar didesnis.

Taigi manau sutinkate, kad svarbus ne tik Jūsų įvaizdis, bet ir specialisto, besirūpinančio Jūsų pinigais, įvaizdis. Aptarėme „stambesnius“ akcentus, apie kuriuos galima ir reikia kalbėti plačiau.

Sėkmės !

Miglė Simanavičiūtė